به یاد داشته باشید انسان های خوشبخت کسانی نیستند که بیشتر به دست آورده اند، بلکه آن هایی هستند که بیشتر به دیگران بخشیده اند. “اچ.جکسون براون"

  • /

    💟کلبــــــه دوسـتـــــی💟

  • /

    💟کلبــــــه دوسـتـــــی💟

  • /

    💟کلبــــــه دوسـتـــــی💟

  • /

    💟کلبــــــه دوسـتـــــی💟

  • /

    💟کلبــــــه دوسـتـــــی💟

سلامتی خودم

سلامتی خودم

سلامتی دلم که خیلی شکسته

●سلامتی دلش که دلموشکسته

●سلامتی باوفاییام

●سلامتی بی وفاییش

●سلامتی قسمهای دروغش به جون من

●سلامتی بغضم که هرشب میشکنه

●سلامتی هق هق هایی که توتنهاییم سرمیدم

●سلامتی آدمایی که هیچوقت درکم نکردن

●سلامتی وقتی که میگه  ناراحت شدی بااینکه اشکام میریزه میگم نه مهم نیست

●سلامتی خودم که ازجوونیم خیری ندیدم

●.سلامتی شبهای سردم

●.سلامتی خودم که یه گوشه کز کردم

●سلامتی اون که تواین روزانبودش روحس کردم

●سلامتی تک تک اشکام که هر شب باهامه

●سلامتی همه ی بی ڪس ها...


برچسب ها :
سلامتی خودم

دیدگاه ها [ ۳ ]

نویسنده عشق
سلامتی همه عاشقا 
سلامتی نارفیقا 
سلامتی رفقا
مرسی ارنظرتون
نویسنده عشق
سلامتی عاشقا :)))))
مرسی از نظرتون
رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
لایک 
ممنون که به وبم اومدید دنبال میشید
خواهش وبت عالیه 
مرسی از نظرتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">